Viola: Director's cut

Mirisna sjećanja

subota, 13.10.2007. u 09:15

...Nadovezujem se na drage mi blogoprijatelje kengija i koru....

Svi mi volimo neke mirise i imamo neke omiljene parfeme...
Ali jeste li znali da je pamcenje mirisa jedno od najsnaznijih vrsta pamcenja u nasem mozgu. Kao one Prustove male madlene... osjetis miris i vrati te tocno u vrijeme i raspolozenje kada si ga vec prije omirisao.

Trenutno imam taj problem sa svojim najdrazim Kenzo parfemom. Jos uvijek mi je divan, ali nekad sam ga uvijek nosila na bivsi posao, i sad kada ga pozelim staviti, na mene se sruci brdo lijepih ali i veliko brdo manje lijepih uspomena. I odmah mi vise nije tako dobar....
Isto tako nikad nisam potrosila jedan Givenchy koji mi je poklonio jedan bivsi, koji se pokazao kao pravi kreten (bivsi, ne parfem), Pa me parfem previse podsjeca na njega. I bocica je jos i sada, godinama nakon njega, gotovo puna i stoji u dnu ormara. Za sjećanje i opomenu.
A znalo mi se desiti i da se namirisem (posebno sa mnogima omiljenim Gucci Rushom) pa mi decki iz okoline znaju reći: Ajme, moja bivsa je imala taj isti parfem....

Zato se, negdje sam procitala, ljudima koji su upravo usli u novu vezu, preporuca da kupe neki najnoviji parfem koji je tek sada izasao, da njihova nova ljubav imala neke lose "flashbackove", te da ne bi losa mirisna sjećanja utjecala na tijek nove veze. Mozda ovo zvuci kao reklama za parfeme, ali ima u tome dosta istine.

Dragi i ja smo to rijesili ovako: zajedno smo otisli u kupnju parfema i kupili jedan drugom novi parfem koji se svidio i jednom i drugom a nije imao nikakve mirisne "tragove". Prikladno rijesenje za nadolazeci Bozic ili neku obljetnicu.... A sad smo se oboje zagrijali za novi CK, pa ce vjerojatno i on uskoro pasti...

Ugodan vikend vam svima zelim.

Komentari (29) · On/Off · Print · #

<< Arhiva >>


Design: Marshmallows · Photo: girltripped

Design: Marshmallows


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Viola: Director's cut
Crtice iz života u rupi za orkestar i izvan nje....

Hit The Violinist

Tekstovi i slike zaštićeni su Copyrightom© te se ne smiju reproducirati bez pristanka autorice!
Spam bilo koje vrste prijavljujem bez upozorenja!
Trenutno je onemogućeno komentiranje anonimcima.


"Ja živim u kruzima koji se šire,
i u njima sve više obuhvatiti žudim.
Ja možda i neću polučiti zadnji, konačni krug,
no ja se trudim."
R.M.Rilke

Klik na muzički primjer

Moj mail:
violasulpalco@gmail.com




Mali izbor iz violskog repertoara:

Odabrao blog ha er:
Petrograd u proljeće (fotke)
Premijera Pepeljuge
Veliki Tabor (fotke)
Popušili
Seks i grad: uzor ili antiuzor
Povijest moje kinofilije
Vegetarijanka na jedan dan
Caiman Verde report (fotke)
Anti-Valentinovo post
Stanar ili pod-Stanar?
Summa summarum 2007.
Trač naš svagdanji
Utisci iz zg zoo-a (fotke)
Propast jedne shopping legende
Budimpešta-mala muzičarska tura (fotke)
Setnja grobljem(fotke)
Na putu prema dolje (fotke)
Jugo (fotke)
U potrazi za istrijanskom Julijom (fotke)
Teatar u gostima
Bliski susreti sa slovenskim carinicima
pijanistica-osvrt na knjigu osobne prirode

Violas personal favorites:
Mirisna sjećanja
o prijateljima i "prijateljima"
Sto je muskarac bez francuskog kljuca
Tko je ovdje lud?!
Lijepa nasa EU
Mr.Savrseni vs. Dobrog decka
preljub

Kakvo je vrijeme u na Kvarneru?
The WeatherPixie

The time will tell and the time is hell!
Lerne warten, denn entweder ändern sich die Dinge, oder dein Herz!

What does not kill you, makes you stronger!


Radinoca Snova - Humanitarne akcije





Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

blog-ekipa






učim kuhati:
Image Hosted by ImageShack.us