Viola: Director's cut

Propast jedne shopping legende

četvrtak, 11.10.2007. u 00:15

U mojoj familiji kad se priča "u moje vrijeme..." , priča se o šoping izletima u Trst. Ja o tomu ne znam ništa jer tada ili me još nije bilo ili nisam niti znala što li je to šoping.
Legende obavezno ukljucuju višesatnu noćnu vožnju do cilja. čudno radno vrijeme dućana, "shop til' you drop" sindrom, i uglavnom, dovlačenje kući svega, od odjeće do kućanskih aparata, a posebno cipela, pošto se u ta vremena u Jugi ništa nije moglo kupiti.
Moja starija sestra, vjerujem više iz sentimentalnih razloga, i dalje svake godine barem jednom "skoči" do Trsta. I i dalje je oduševljena....
Ove godine imala sam tu čast da povede i mene....

Ja, dijete shoppingom opsjednutog Zagreba koje je godinama studiralo u drugom shopping raju (Austriji) bila sam, blago rečeno, razočarana. Čemu li smo se vozili čitava 3 i pol sata?!?
Ok, milijun cipela. Talijanskih. Kožnih. Ali niti jedne ne odgovaraju mojem pomalo neobičnom ukusu, i baš me briga što su jeftinije nego u Zagrebu kad ih ionako neću kupiti niti nositi.
Odjeća. Brdo butika sa ili strogo klasičnom ili hipertrendy odjećom. Znači, opet ništa za mene. Ja naime imam svoj stil (bar se trudim), i neke svoje omiljene dućane, a tih u Trstu nema. Svidio mi se jedino Promod, gdje sam si nešto i kupila, ali Promod postoji i u Beču i u Budimpešti gdje sam bila prošli tjedan.
I opet, zašto li me to ne čudi, hrpa Hrvata. I hrpa Zagrepčana. Opsjednuto pregledavaju dućane kao da će se uskoro zabraniti kupovina...

Uf. Na kraju sam si cipele kupila pogodite gdje: na povratku u nakupovalnom središču pokraj Ljubljane.

Slijedeći tjedan idem do Austrije (do faxa, ne u kupovinu, znam što ste pomislili) ali vjerojatno ću stići svratiti i do omiljenog mi H&M-a, koji mi zapravo od svih dućana najviše nedostaje u Zagrebu.

Inače, svaka čast nam metropoli, ona trenutno gotovo potpuno zadovoljava moje modne potrebe. Ne mogu vjerovati da sam ovo napisala, ali istina je. još da nam je H&M-a, i IKEE.....


P.S. nema fotki iz Trsta, bila sam prezauzeta dućanima....



Komentari (37) · On/Off · Print · #

<< Arhiva >>


Design: Marshmallows · Photo: girltripped

Design: Marshmallows


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Viola: Director's cut
Crtice iz života u rupi za orkestar i izvan nje....

Hit The Violinist

Tekstovi i slike zaštićeni su Copyrightom© te se ne smiju reproducirati bez pristanka autorice!
Spam bilo koje vrste prijavljujem bez upozorenja!
Trenutno je onemogućeno komentiranje anonimcima.


"Ja živim u kruzima koji se šire,
i u njima sve više obuhvatiti žudim.
Ja možda i neću polučiti zadnji, konačni krug,
no ja se trudim."
R.M.Rilke

Klik na muzički primjer

Moj mail:
violasulpalco@gmail.com




Mali izbor iz violskog repertoara:

Odabrao blog ha er:
Petrograd u proljeće (fotke)
Premijera Pepeljuge
Veliki Tabor (fotke)
Popušili
Seks i grad: uzor ili antiuzor
Povijest moje kinofilije
Vegetarijanka na jedan dan
Caiman Verde report (fotke)
Anti-Valentinovo post
Stanar ili pod-Stanar?
Summa summarum 2007.
Trač naš svagdanji
Utisci iz zg zoo-a (fotke)
Propast jedne shopping legende
Budimpešta-mala muzičarska tura (fotke)
Setnja grobljem(fotke)
Na putu prema dolje (fotke)
Jugo (fotke)
U potrazi za istrijanskom Julijom (fotke)
Teatar u gostima
Bliski susreti sa slovenskim carinicima
pijanistica-osvrt na knjigu osobne prirode

Violas personal favorites:
Mirisna sjećanja
o prijateljima i "prijateljima"
Sto je muskarac bez francuskog kljuca
Tko je ovdje lud?!
Lijepa nasa EU
Mr.Savrseni vs. Dobrog decka
preljub

Kakvo je vrijeme u na Kvarneru?
The WeatherPixie

The time will tell and the time is hell!
Lerne warten, denn entweder ändern sich die Dinge, oder dein Herz!

What does not kill you, makes you stronger!


Radinoca Snova - Humanitarne akcije





Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

blog-ekipa






učim kuhati:
Image Hosted by ImageShack.us